четвер, 13 березня 2014 р.

Рефлексія. 7-8 модуль

Багато навчального матеріалу, багато завдань, багато спілкування... багато чого не встигаю. Через це море пливу на човнику з вітрилом. І де той берег?..
Якщо оцінювати загальне враження від навчання - воно позитивне. Працюючи у першому модулі, я думала, що це дуже складно. Тепер мені здається, що не дуже. Але з кожним днем все більше треба знати і уміти. У мене власна траекторія "поки дійде" і я по ній рухаюся.
Дякую всім за співпрацю, у нас просто чудові люди навчаються на тренінгу. А вже тренери (хоч з великої літери пиши) - ангели, терплять усі наші "А можна Вас!", "Підійдіть, будь ласка!"

Слава Intel! - Тренерам слава!

 http://fotodes.ru/download/552

4 коментарі:

  1. Олена, я вас дуже-дуже розумію. Навчання іде до кінця, а запитань все більше і більше! Тренерам слава, а часу мало.

    ВідповістиВидалити
  2. Олена, у мене ті ж самі проблеми, такі ж роздуми і враження від навчання. Але, якщо є човен, вітрила і не має шторму, Ви дуже швидко допливете до берега з чудовою назвою "Мій Intel".

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за підтримку, сподіваюсь, що все так і буде. Вкотре переконуюся, що без зусиль неможливо досягти хорошого результату. Успіхів усій нашій групі!

      Видалити
    2. Автор видалив цей коментар.

      Видалити