понеділок, 10 березня 2014 р.

Рефлексія 1-2 Модуль

          Навчання за 1 модулем допомогло ознайомитися з Інтернет-ресурсами, створити власну viki-сторінку, блог-щоденник за 10 версією Програми Intel
" Навчання для майбутнього".
         2 модуль мотивував мене до активного використання методу проектів у навчальному процесі, який я можу використовувати у своїй професійній діяльності. Цікавою стала колективна робота та обговорення у підгрупах навичок, необхідних учням у 21 столітті.
          Як практичний психолог, хочу відзначити позитивну психологічну атмосферу, активну колективну взаємодію учасників, яка зберігалася протягом усього навчання.
        Для мене це була нова, корисна, захопллюча, хоча і надзвичайно інтенсивна робота. Дякую нашим професійним і позитивним тренерам Давиденко О. П. та Мельничук І. С.

 

1 коментар:

  1. Вітаю у новому блозі! Крім власних вражень тут можна ділилися своїми сумнівами, запитаннями, проблемами. Не бійся починати речення з "Я думаю" , "Я сумніваюся", "Я згодна", "мені не зрозуміло" тощо. Успіхів і натхнення!

    ВідповістиВидалити